wajning

Fjortisgrannen har fest (vet ej vem det är men det låter som en fjortis och hennes vänner) och jag är allmänt grinig. Känns som att det är miljoner saker inför flytten och att jag måste rodda med allt själv. I såna här lägen önskar man att man var liten och att föräldrarna kunde lösa allt åt en. Men nu är jag *nästan* stor så får försöka själv.

Är också sur för att jag inte har några kläder hos Niklas och hade väl inte riktigt planerat att sova här i natt men kändes skönare så. Blir rädd för mig själv när jag tänker på hur ful jag kommer vara imorgon. YEY. Annars... ska fundera om det finns mer att klaga på när jag är på gång...

Äh, vill typ bara hem till familjen och bli ompysslad.

OCH JUSTE! Mitt hår är svinto även fast att jag klippt mig till kort pojk-page-frilla. Hur är det möjligt och vet ni några bra produkter som hjälper? Alltså RIKTIGT BRA GREJER.

Färdig-gnällt...

Kommentarer
Postat av: elina

det enda rätta är glansdroppar för nergerhår. på riktigt.

finns på taj-mahal, kostar ca 70 kr för en svinstor flaska som håller typ 1 år.



:)

2010-03-27 @ 00:20:35
URL: http://volcanic.devote.se
Postat av: Robin

Pojk-page?? Du bara slaktade ditt fina hår så där?:O

Jaja, e det nån som skulle funka i det så är det väl du :P



Ha det bäst å lycka till med flytten :)

2010-03-27 @ 15:37:09
Postat av: Anonym

gnäll bloggen nr 1

2010-03-27 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0