vinyl oh yeah

God morgon snyggingar! Hur mår ni idag? Glada över en bra lön eller kanske ett glatt besked från skatteåterbäringen? Jag vet inte vad jag är på för humör idag, än. Men jag sitter och lyssnar på vinyl 107 på webradio nu och man kan ju inte låta bli att få lite mys-stämning i kroppen. Annars är jag grymt sugen på att gå ut, så kanske imorgon eller på lördag. Dock är det riktigt dumt att gå ut en löningshelg, både för plånboken och för att det är så sjukt mycket (konstigt) folk ute.

Idag har vi förresten klubbdag på jobbet! Så kom till vero moda i glashuset (mittemot PUB) och bli medlem eller visa upp erat kort så får ni 20% på hela sortimentet. Nice ;)



Tycker att Tess Montgomery är så sjukt snygg. En utav de vackraste! Hon är en svensk modell som lever i london, gå in på hennes blogg här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0