synd om mig

Hallå där. Kände inte alls för att blogga igår, massa tråkiga saker som hänt under dagen plus att jag var lite krasslig. Unnade mig en fet godispåse, cola och chips & dip. Det var jag värd tycker jag!

Helgen har annars varit toppen. Vi har blivit bjudna på middag både fredag och lördag. Först hos Niklas föräldrar och sen hos mina :)

Nu ska jag snart till jobbet. Känner mig så jäkla seg och hängig men det blir förhoppningsvis bättre!

Den 1 maj flyttar vi btw! Nu ska jag bara prata med min hyresvärd om att hyra ut min lägenhet och hitta en lämplig kandidat :) Krav är: fast inkomst och att det är någon jag känner/bektant som jag kan lita på.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Robin

Flyttar? Inte från stan va? :)

2010-03-15 @ 15:15:08
Postat av: Anonym

2010-03-15 @ 15:15:32
Postat av: tess

robin: nej jag ska flytta till gärdet :) närmre stan!

2010-03-15 @ 19:33:31
URL: http://modefasoner.blogg.se/
Postat av: emmy

du är på stureplans snyggaste!

2010-03-15 @ 21:25:06
Postat av: Robin

@ Tess



Ahh, grymt! Gärdet e fint, skitmysigt. Lycka till!! :D



@ Emmy



Vilket skämt att Carolina och Hannah placerades före på listan. Therese slår dem så jävla många gånger om när det kommer till skönhet. Skillnaden är att Tess begåvats med en personlig skönhet som börjar från insidan och lyser rätt igenom. Inget fel på Hanna eller Caroline men de har ju dussinutseende båda två, kloner av en stereotyp. Jaja, smaken e som baken...

2010-03-16 @ 01:36:12
Postat av: tess

emmy: hahaha wtf?? måste gå in o kolla!



robin: du är alltid så snäll :) blir väldigt glad!!

2010-03-16 @ 08:34:24
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0