saker och ting

Tja, fortfarande sjuk men det börjar se ljusare ut. Rösten har nästan kommit tillbaka! Nätterna är hemska dock, det känns som att man ska hosta ut lungorna, tycker synd om Niklas också som inte kan sova pga mina hostningar. Hoppas jag är frisk till jobbet imorgon ialla fall! :)

Nu ska jag snart iväg till banken och fixa lite grejor, sen ska jag hem till Niklas tror jag! Har så mycket i mitt huvud som gör mig stressad inför flytten, säga upp alla abonnemang, fixa klart allt med den nya hyresgästen, rensa kläder och saker, slänga massa, och det jobbigaste; packa allting! Tömma förrådet.. Men det kommer vara helt underbart när det är klart!

Coola tatueringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0