bränna fett

Att bränna pengar är jag bra på, nu måste jag bara bli lite bättre på att bränna fett också haha. Gick upp tidigare idag ialla fall för att åka iväg till friskis. Så snart ska jag bege mig.

Usch, sov så dåligt inatt. Jag är rädd när jag ska sova själv, inte för att någon ska bryta sig in eller liknande, jag tänker mer på spöken och konstiga ljud? Jättejobbigt. Vaknade inatt och bad till gud att klockan inte skulle vara 00.00 (spöktimman) eller 03.00 (demontimman). SJÄLVKLART stod klockan på exakt 03.00. Så jag var tvungen att ringa Niklas. Buhu.

Nej, nog om det. Idag blir det faktiskt jobb i gallerian och sen ska jag på middag med Niklas, hans syster + hennes kille. Har en del att prata om :D


Kommentarer
Postat av: alex

Det är roligare att bränna pengar ;P

2010-03-14 @ 19:37:09
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0