2010.03.09

Tisdag idag! Dagarna flyter på. Idag har jag en as-skön jobbtid; 09.30-17.30. Haha, tänk att sluta så tidigt varje dag! Efter jobbet ska jag på ett gympapass (hoppas på att Elin följer med) och sen ska jag hem till baby. Vad ska ni hitta på idag? Skola/jobb/ledig? Vore ju nice med en kommentar eller så, känner mig rätt ensam här. Hohoo?

Förresten, ni såg väl hollywood fruar igår? Haha, Maria verkar så härlig. Hon och hennes tofsar liksom, en riktig livsnjutare... Se och lär. Puss.


Kommentarer
Postat av: jennie hellman

weiii jobba träna och INTE äta godis ska jag göra idag :P snart ska du skriva högskoleprovet va??

2010-03-09 @ 09:31:48
Postat av: Marlon

Jag ska äta makaroner, intresse klubben antecknar :P

2010-03-09 @ 17:04:15
Postat av: Anonym

jennie: jag åt choklad och struntade i träningen :P hoppas du lyckades bättre. jaa den 10 april, men är typ inte sugen längre. jaja, har betalat så det e väl bara att pallra sig dit och göra det... ska du?? puss.



marlon: mmmm älska makaroner!

2010-03-09 @ 18:41:10
Postat av: tess

det var från mig, bloggägarN!

2010-03-09 @ 18:41:35
URL: http://modefasoner.blogg.se/
Postat av: jennie hellman

yes, eller gick en lång promenad i solen istället, kör hårt med träning och simmning idag ;) och hade folk på mitt jobb som åt chips framför mig hela dagen men jag va stark haha :D



ne förstår det, nej jag skrev det för ca 2 år sedan, usch och blä, vill inte göra det igen haha :D men hoppas det går bra för dig iallfall :D

puss

2010-03-10 @ 07:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0