sunshine

Hej! Idag är jag ledig och solen skiner, härligt liv! Ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar, sen bär det av till södertälje för att fira min kusin som tar studenten idag <3 Blir mysigt att träffa familjen och släkten också.

Nu när sommaren är här så känner jag verkligen hur mycket jag saknar att bo i hus. Har vuxit upp i villa och är van vid att slippa tänka på grannarna, kunna gå ut på tomten direkt, lägga mig och sola på studsmattan. Bäst var det när man var liten såklart :) Man hade massa roliga lekar för sig ute på tomten och så hade man ju lekstuga också! Blabla.

Uppdaterar senare! Min kamera är urladdad så det blir dåligt med bilder tills jag hittar min laddare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0