lyxig söndag

Ja, för mig är det lyxigt att vara ledig en söndag och få vakna upp i världens bästa killes famn i våran gemensamma och mysiga lägenhet :)

Gårkvällen hos Åsa var riktigt trevlig. Jag kom dit helt utsvulten så det goda grillade köttet+potatissalladen+majskolven+chipsen+godiset gick ner rätt så fort. Dock gick inte vinet ner så fort igår, det tog emot att dricka efter Nadines mottagning i fredags kan jag säga haha! Så efter förfesten hos Åsa så hamnade vi på utecompaniet ett tag, sen tackade jag för mig.

Martina och världens finaste bebis Alicia var med igår också. Alla tyckte att hon var helt underbar och turades om att hålla. Alicia var snäll och lugn hela kvällen, tror hon trivdes rätt bra på sin första förfest :)

Nu är Niklas och kollar formel1 på O'learys i vanlig söndagsordning, så jag tror jag ska gå till affären och hyra film och köpa lite gott.

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0