lunarstorm

HAHAHA. Alltså lunarstorm ska tydligen lägga ner, efter 10 år. Jag har ju vägrat radera mitt användarkonto som jag haft sedan jag var 13 år, eftersom att jag har alla mina dagboksinlägg kvar där. Kan heller inte radera gamla bloggar, alla minnen försvinner ju då. Jag var rätt rolig i mina yngre dagar. Alla dagboksinlägg på lunar handlar om allt onyttigt jag äter, hur sugen jag är på kebab, gamla pojkvänner, spårade fester och går man riktigt långt bak så skriver jag varje inlägg med varannan bokstav stor och liten "SååHäRr". HAHAHAHA. Men somsagt, nu ska de radera lunarstorm så bye bye till alla minnen 2001 till typ 2006.

Kommentarer
Postat av: H

Du kan ju kopiera alla inlägg till word, det gjorde jag. Grymt kul att ha kvar :)

2010-06-09 @ 15:46:15
Postat av: Caroline

Haha, kommer också ihåg lunarstorm. tror dock inte att mitt konto finns kvar vid det här laget men det hade vart kul att se allt man skrivit.

Postat av: Anonym

oj det visste jag inte men har raderat itt konto där för läänge sedan =)

2010-06-09 @ 22:47:33
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: j

åå kan du inte lägga upp det allra första?

2010-06-10 @ 21:32:38
Postat av: A

:(

2010-06-18 @ 03:20:45
Postat av: Pernilla

Hej!

Jag undrar om man kan få tag i de gamla blogg inläggen från Lunar.. Hade varit kul att ha som sagt :D

2010-08-09 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0