i want to be

Vad är det för fel på mig? Eller fel och fel.. klart det sliter på en att jobba och göra saker (som inkluderar alkohol) typ hela tiden. Idag var jag och Niklas bjudna på middag hos hans syster och hennes pojkvän. Jag kände mig astrött och hängig på jobbet så jag var tvungen att banga. Sov typ 3 timmar när jag kom hem. Nu sitter jag här ensam, trött och uttråkad medans de andra är på mosebacke och jag har blivit medbjuden till "en jätterolig fest" av en tjej. MEN NEJ NEJ NEJ. Ska lägga mig tidigt och vakna upp och må bra imorgon då jag ska öppna och stänga butiken.

Vad gör ni?


Kommentarer
Postat av: Pellekaisa

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-04-05 @ 19:14:52
URL: http://pellekaisa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0