Camillas student

Igår vad jag på studentmottagning hos min kära kusin Camilla som tog studenten! Det var jättemysigt att träffa hela släkten och umgås :) Camilla var full, glad och rolig haha, precis som det ska vara!



När hon var minis.



Några år (och öl) senare.



Jag ba schteker.



"Bonusmamma" Helena och jag



Älsklingslillasyster Vera



HAHA.



Lillebror Tim och pappa



Farmor som ej vill vara med på bild, jag och Helena

MYCKET TREVLIGT VILL JAG SÄGA! VILL ÖNSKA CAMILLA ALL LYCKA I FRAMTIDEN!

Efter firandet tog jag tåget hem till stockholm och mötte upp grabbarna hemma hos Christian som just flyttat in i en jättefin lägenhet på drottninggatan! Där dracks det rosé och kollades på gangsterfilmer, sen drog vi till grill för ett glas och sen vidare till sturehof och utecompaniet. HERREGUD. Men det var kul.

Nu ska jag äta hamburgare snart, hoppas ni orkade läsa mitt inlägg som blev en hel bok.

Kommentarer
Postat av: S

Långa inlägg uppskattas! =)

2010-06-04 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0