grace

Hej där! Idag hade jag min första jobbdag efter semestern, det gick bra, men de första timmarna kände jag mig deprimerad. Tittade ut genom fönstret på övervåningen och suckade över tråkiga sverige och drottninggatan full av turister. Jag har ställt in mig på att det är höst nu, inte så konstigt kanske med tanke på att vi bara får in höstkläder nu... Men det verkar ialla fall bli en london-weekend snart :)

Imorgon har jag och älskling varit tillsammans i 2 år och 6 månader. Vi ska "fira" det med middag & bio. Och jag ska få en försenad födelsedagspresent (har ialla fall önskat mig det). Dessa skor eller ett par andra liknande vill jag ha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0