världens bästa

Hej snyggingar!

Efter jobbet igår mötte älskling upp mig och så promenerade vi tillsammans till gamla stan (favourite). Vi letade efter nån mysig italiensk restaurang och tillslut kom vi fram till michelangelo där jag ätit "julbord" med jobbet för typ 2-3 år sedan. Där gick vi in och fy satan vilken god mat, vi båda tog pasta med massa ost! Efter det gick vi till en liten mysig bar och sen åkte vi hem till Niklas på gärdet. Han hade städat, en fin champagne stod på bordet och en vas med 5 jättestora rosor stod framme. <3 Vi hade hur mysigt som helst. KÄRLEK <3

Nu ska jag skynda till jobbet, ikväll blir det fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: bambi

åå grattis på er 2 års dag finisar! i efterskott, har precis messat dig. saaaaaknar

2010-01-29 @ 15:15:54
Postat av: Marlon

Härligt! Jag kommer ha fredagsmys med att spela krigsspel hela natten :D

2010-01-29 @ 20:26:47
Postat av: Tess

bambi: tackk snuttan :) har glömt svara, ska göra det snart, just nu ligger jag helt död haha, loveee



marlon: haha trevligt :)

2010-01-29 @ 21:51:52
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0