Kul bio-tjej

Igår efter jobbet mötte älskling upp mig för middag & bio. Vi åt supergod pizza på pizzahut (bealovers med ost i kanterna, kan det bli bättre?). Där drack vi även lite vin osv. Det jobbiga med det var att jag blev så jäkla trött, eftersom att jag hade jobbat hela dagen. Köpte lite godis och cola och försökte vakna till men det gick inte, så efter ca 15 minuter när filmen avatar börjat, somnar jag. Och sover hela filmen. KUL TJEJ. Vi hade liksom betalat 170 kr för biljetterna, eftersom att Niklas ville gå på 3D och ha såna där plusstolar. Såå, ja... får väl vänta tills den kommer ut på film.

Nu ska jag till jobbet och imorgon är jag ledig. Älskar Niklas över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0