veckosummering.

Jobbat 5 dagar. Betalat tråkiga räkningar. Varit förbannad, varit lycklig. Köpt en klänning och en topp. Haft godisförbud och hållt det i 5 dagar. Haft avskedsfika för Debbie på jobbet. Ätit thaibuffé på pong. Druckit vin och drinkar. Varit på thailandsreunion och kollat igenom bilder och filmer vi förträngt. Haft vänner som fyllt år. Tränat och känt mig duktig. Har fått mer ansvar. Varit stressad. Fått en rolig kompis på jobbet. Haft en konflikt som ej slutade bra. Älskat och blivit älskad. Haft seriösa diskussioner. Haft en längtan. Berättat för vänner om att vi ska flytta ihop. Funderat över livet och alla val. Kanske ändrat mig. Varit förvirrad. Känt mig vacker, känt mig ful. En helt vanlig vecka i mitt liv helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad kul att ni ska flytta ihop! Pax för din lägenhet då! :P haha

2010-03-01 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0