perhaps some secrets are best left in the shadows



Den här tavlan av Gynning skulle sitta fint på min vägg!

Har ni haft en bra dag? Det har jag haft, eller jag fortsatte att ha konstigt humör hela dagen, men det är då det är skönt att jobba och tänka på annat. Det finns en sak jag verkligen ser fram emot just nu och hoppas att det blir av. Men jag orkar inte hoppas på för mycket, då kanske man blir besviken. Den saken har nog haft att göra med mina humörsvängningar idag... Hehe, mysterious woman va.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla lite sex and the city tror jag! Imorgon har jag en riktigt skön jobbtid: 12-17.30. Sen blir det träning.

PS! 3 dagar utan godis. Ni kanske tycker att jag är töntig men ni anar inte hur svårt det är för mig. Debbie på jobbet hade tom godis i kassan som alla fick ta av, men jag stod emot! Så jääävla strongt gjort av en sockerberoende tjej som mig.

PUSS.


Kommentarer
Postat av: jennie hellman

jag förstår presci hur duktig du är gumman.. fan jag klarade en dag sen va det kört :/ men nästa vecka ska jag köra en rivstart inget godis.. jag ska klara det ;)

2010-02-25 @ 07:28:32
Postat av: a

du är grymt snygg min vackra vän

2010-02-25 @ 18:21:22
Postat av: Tess

jennie: kan jag så kan du ;) det är bara att bestämma sig ordentligt. jag kommer fuska och äta lite imorgon för då är det fredag (jag tycker att det är helg hihi). KOM IGEN NU!!



a: tack ängel!

2010-02-25 @ 20:32:09
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0