så långt ifrån nyktert

Trött. Hela tiden. Har ont i halsen eller huvudet oftast när jag vaknar, kanske är påväg att bli sjuk? Eller så måste jag börja ta hand om mig själv mer, sluta dricka så mycket vin, äta hälsosammare, träna (!!!)... men allt det där är jobbigt att ta tag i haha :P Vi hörs mer imorgon, ska lägga mig brevid min underbara nu <3



Vill resa till solen, är verkligen i behov av lite solsken just nu. Hoppas att det blir en sista minuten i januari/februari. Den lilla jordgloben är förresten köpt på indiska :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det när du använde proactiv?

2010-12-06 @ 22:30:43
Postat av: Tess

anonym: det va längesen och det funkade inte för mig tyvärr

2010-12-07 @ 09:06:02
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0