me friday



Det togs inte så många bilder i fredags, här hittade jag en på mig ialla fall :)
Det var en jättetrevlig kväll hemma hos Alexandra som fortsatte på flamingo. Åkte hem rätt tidigt och sov i huset. Hade en mysig lördag tillsammans med familjen, framför allt mina brorsor! <3

Igår när jag kom hem hörde jag om terrorattacken som ägt rum nära drottninggatan. FYFAN säger jag bara! Nu känner jag mig sjukt otrygg här i stockholm, vågade knappt åka tunnelbana idag. Jag som redan är rädd för mycket och redan håller utkik efter "möjliga terrorister" (haha sjukt jag vet) kommer nu vara på min vakt hela tiden! Suck.

Haft en bra helg annars då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0