fy!

Vilken tråkig blogg jag har just nu, men jag är halvt sjuk och har ingen ork till någonting förutom att jobba och mysa med Niklas. Efter jul & nyår kommer allt komma igång igen, bättre än nånsin ;)

Imorse tänkte jag sjukanmäla mig men försökte sova nån timme till och nu känner jag mig bättre faktiskt. Jobbar 12-21.15 idag och det är ju ganska många timmar att förlora.

Snart är det alltså julafton :) Hur och vart ska ni fira? Vi ska fira på älskade mörkö med min familj, längtar så mycket!

Mörkö på sommaren:



Huset var ännu inte klart där... eller det är inget egentligen när det gäller min familj, de har alltid projekt på G haha!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0