nytt i garderoben

Tunika H&M



Klänning H&M



"Rock and roll t-shirt" som Elin skulle ha sagt. H&M



Ännu en rock-tisha. Från H&M, surprise!!

Inte så svårt att gissa vilken min favoritaffär är, eller hur? Vann nyss en klänning på tradera också, 21 kronor! Vilket kap!

Igår var vi girls ute en sväng här i sthlm, ingen av oss hade varit ute på hela sommaren så det var roligt :) Vi körde förfest hos mig, förfest hos en killkompis till Jossan, sturecompaniet, magenta och white. Blev full och trött och smet hem vid 3 till en älskling som hade gjort i ordning toast till mig, wiieeee.

Idag har vi slappat, sovit, kollat på animal planet, ätit chips, godis och kebabrulle. Nyttig dag.


Kommentarer
Postat av: matilda

snygga grejer! gillar Guns N Roses tröjan!! ;)

2010-08-16 @ 09:05:19
URL: http://matiiildaaas.blogg.se/
Postat av: tess

matilda: ja det är min nya favvo ;)

2010-08-16 @ 09:43:18
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0