morgonfunderingar.

Fick (och har fått förut) en kommentar om att jag låter så negativ i bloggen och att man blir deppad av att läsa vad jag skriver. Då vill jag bara säga att 1. läs inte 2. jag kan inte vara som i min äldsta blogg touchoftess eftersom att jag då endast var en liten fjutt som inte visste så mycket om livet. Jag är inte deprimerad eller negativ, självklart kan jag vara det i vissa inlägg då jag skriver detta som min dagbok. Jag orkar inte fejka och låtsas som att allt är en dans på rosor hela tiden. För det mesta är jag faktiskt glad och sprallig men alla har sina ups and downs. Tycker bara att det är sjukt onödigt att skriva en sån kommentar och be mig vara som jag var förut, för flera år sen. I BLOGGEN. Det här är inte riktiga livet vi snackar om heller... tror de flesta skulle beskriva mig som en glad tjej då.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan

Allt bra med dig?

Planer för dagen?



Kram!

2010-08-12 @ 09:09:53
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: haha, tack så mkt!! :D



2010-08-12 @ 09:15:39
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Cool blogg :D

2010-08-12 @ 09:21:09
URL: http://cecilette.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin torsdag! =)

2010-08-12 @ 09:38:57
URL: http://ceciliav.com
Postat av: anna

Jag har inte läst din förra blogg men jag tycker att du låter sjukt deprimerad och tråkig.

Anna

2010-08-12 @ 11:24:01
Postat av: jennie hellman

Gumman jag förstår dig precis, jag tycker det är skönt att läsa dig blogg och se att det finns fler än bara jag som har funderingar kring livet, och ibland tycker att allt inte är en dans på rosor.. hur mycket man än önskar att det va lite mer som när man va ynger så kommer det nog aldrig bli så igen och det har nog iallafall jag svårt att förstå ibland, ska man börja bli gammal och klok helt plötsligt och tänka på konsekvenser usch säger jag bara.. haha!

Vi är nog ganska lika, mycket tänk men utåt när man träffar folk är man glad och sprallig, men man behöver en ensam stund ibland och få beklaga sig lite .. ;)

2010-08-12 @ 11:31:40
Postat av: jenn

synd att du uppfattade det som elakt.

det är klart att man inte kan vara glad jämt.

vet ju egentligen inte så mycket om dig heller så ja ska inte säga mera :) däremot så måste ja påpeka att jag inte har läst någon gammal blogg som du pratar om. utan jag har bara följt denna bloggen och under tidens gång märkt att du blivit lite mer "seriös". vilket ju också kan vara en bra egenskap :)

2010-08-12 @ 13:23:35
Postat av: Robin

Till "Anna".



Sjukt deprimerande tråkigt stämmer bara in på din kommentar här om Tess, inte på Therese själv. Så titta dig i spegeln och se en sorgligt menlös stackare.

2010-08-12 @ 14:25:54
Postat av: Robin

Therese!



Det jag uppskattar med din blogg är att den känns naturlig och okonstlad. DIn blogg är orginell på det sättet IMHO. I bland är livet på topp, i bland är det mer åt det andra hållet. Jag har aldrig uppfattat dig som vare sig tråkig eller deppig, inte dina bloggar heller. Annars hade jag aldrig följt dina bloggar.



Du rockar Tess, ta till dig det för så är det. Skit i menlösa avundsjuka bittra människor som "Anna" och andra som skriver meningslösa elaka kommentarer. (Hon är säkert bara avundsjuk för att du är så sjukt snygg och vacker, en del blir bittra av sånt) Dom finns överallt och är inget att bry sig om.



Forsätt att vara dig själv, glad, deppig, trött eller pigg spelar ingen roll. Så länge du är dig själv är din blogg intressant.



Hare bäst :)

2010-08-12 @ 14:32:17
Postat av: Felicia

jag tycker att det är bra att du inte låtsas. folk som aldrig skriver om dåliga saker osv är ju bara störigt, för det finns ju INGEN som kan må skitbra jämt. fortsätt som du gör :)

2010-08-13 @ 00:33:15
Postat av: Annica

Hej Therese!!! Vilka jävla dårar det finns! Ta tex, Anna!!!! Varför måste hon liksom spy ut och bara "MÅSTE" skriva till dig hur tråkig, dålig o deprimerad du verkar vara?!!? Har hon problem eller, "HAR HON PROBLEM"?..... Ja ja, sjukt sjuk verkar hon vara i alla fall! Hoppas att hon och sånna som hon har ett riktigt jävla depparliv!!! Tänk att må bra av att göra andra människor ledsna!... Men eftersom jag känner dig Therese, så vet jag att du absolut inte är så som Anna beskriver dig. TVÄRTOM! Stå på dig Therese! Älskar att du just är dig själv. "NATURLIG" som du alltid har varit i dina 22 år! Ha ett härligt,underbart up/down liv <3 Kram Annica.

2010-08-13 @ 19:00:08
Postat av: Kasparirmelin

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-11-14 @ 14:07:58
URL: http://kasparirmelin.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0