mixed feelings

Mornmorn. Fyfasen vilken skön sömn inatt, kan ha berott på en viss tablett som får mig att sova mycket bra. Tack thailand! Solen skiner idag, riktigt nice det med. Helst hade jag mött upp någon trevlig vän på satt mig på snaps uteservering men det går inte för 1. jag ska jobba idag, 2. jag är pank. Maj kommer dock bli en perfekt månad, då kommer jag bo på gärdet, Niklas ska till barca i några dagar så jag planerar att ha pyjamasparty haha.

Trots allt detta är det konstiga känslor och tankar som gnager sönder innuti mig. Får för mig saker och målar upp konstiga bilder. Men jag kan inte bara känna saker utan anledning. Jag tror jag vet vad det handlar om.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0