lista

10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Tacos, pasta(helst med Niklas goda köttfärssås), lasagne
Band: Lyssnar på det mesta
Film: Och tittar på det mesta, komedier, svenska deckare är väl favoriter. Män som hatar kvinnor var sjukt bra
Bok: Gillar millenium triologin
Sport: Måste säga cheerleading. Och jo det är en sport. Höll på med det i ca 3 år
Årstid: Sommar
Veckodag: De dagarna jag är ledig
Glassmak: Vanilj, gärna med kolasås till
Tid på dygnet: Gillar hela dygnet rätt bra, förutom tidiga mornar

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Uttråkad, tankspridd
Smak: Mint
Kläder: Tights och rutig skjorta
Bakgrund: ?
Nagellack: Cerise
Tid: 16.00
Omgivning: Niklas lägenhet, massa ren tvätt
Irritationsobjekt: Att allt i livet inte kan vara skitbra!!!

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Inte vad jag vet, typ i publiken när big brother spelades in i såfall haha
Kysst någon du inte känner: Inte någon helt random sådär tror jag inte, har ialla fall vetat vem personen är

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Niklas, Martina, Isabell (fast Niklas berättar jag verkligen allt för)
Du tycker om: Mina vänner & min familj, ganska självklart
Du inte gillar: Hm...

2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Önskar att sommaren vore mycket längre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med en lista :) Vet inte om jag har sett någon sån på din blogg förut.. eller har jag kanske dåligt minne :P



pusssssss

2010-04-15 @ 19:55:05
URL: http://gahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0