Halva veckan kvar

En positiv person hade nog sagt: nu har halva veckan gått :)
Men jag är inte positiv idag. Började med en usel natt, fick knyta sjalar runt benet som mamma lärde mig när jag hade växtvärk som liten. Blir pyttelite bättre faktiskt! Dagen på jobbet har varit okej. Har känt mig hängig och deppig bara.

Efter jobbet åkte jag hem till Alexandra och hade mystime! Jag blev bjuden på kvällsmackor och så kollade vi på arga snickaren (Alexandras favoritprogram) och greys. Hade velat sova där men hade inte med mig kläder tills imorgon plus att Niklas väntade på mig hemma.

Hoppas ni haft en bra dag, blir alltid lika glad av att logga in här och se era fina kommentarer. Fortsätt med det så kanske man kommer ur höstdeppet!

Kommentarer
Postat av: bambi

<3<3<3<3

2009-11-05 @ 08:44:57
Postat av: Tess

bambi: love!!!

2009-11-05 @ 09:06:31
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0