Vem är ledig idag?

JAAAAAG. Gick upp efter 8, jätteskönt. Har kollat på tv, städat lite hemma, suttit en stund på balkongen och funderat över om jag ska ta tillbaka min status jag skrev på facebook. Jag skrev nämligen att jag ska ha en vit helg... Ska ju jobba hela helgen men fan vad tråkigt det är att bara vara hemma, inte få klä upp sig och känna på pulsen ute. Hm. Får se, ska ta ett snack med mannen min när han kommer hem. Antar att han inte är på min idé ;) Blir svårt att köra ensam. Haha, låter som att jag planerar en vit månad... men är man party så är man.

Vad ska ni hitta på i helgen då? Jag ska ialla fall fika med Martina & Alicia i eftermiddag, så nåt har man planerat ialla fall. Ska bli jättemysigt att träffa dem.

<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan klä upp dig för bio oxå ;)

2011-09-09 @ 17:04:51
URL: http://gelegrodan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0