home

Nu är vi hemma igen efter ett härligt dygn på torö. Det vart MYCKET vin vill jag lova haha, och så åt vi grillat, så jäkla gott. På kvällen hade vi bokat bastun nere vid vattnet och vi doppade oss tillochmed, fyfan vad kallt det var! Men jag är stolt att jag gjorde det.

Nu har vi en riktig fixarsöndag här hemma. Jag sköter tvättstugan och Niklas städar :) Ikväll ska vi kolla på hockeymatchen, inte likt mig men fan nu är det spännande! Sverige sverige sverige!!! Missar dock mitt älskade big brother...

Nu måste jag ner till tvättstugan igen! Puss!

Kommentarer
Postat av: sööt :D

åh du är en såndär person man gärna skulle vilja ha som kompis! :D har läst din blogg ett tag nu och du verkar vara en jättefin person!

2011-05-16 @ 19:45:35
Postat av: Tess

sööt: men oj tack så mkt :D vad glad jag blev! kan vara din kompis om du vill hihi!

2011-05-16 @ 20:22:09
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0