gulliga läsare

HEJ FINA NI! Åh fick ett lyckorus genom kroppen nyss. Läste 2 fina kommentarer här i bloggen, en tjej (tror jag?) som skrev att hon tycker att jag verkar vara en fin person som man skulle vilja ha som kompis, och en kommentar om att jag borde testa göra min "drömfrilla", att jag skulle passa så bra i den.

Tack <3 Mer sånt!



Idag har jag jobbat, stressat runt som en tok i butiken. Ville hinna klart med omhängningen av accessoaravdelningen men det var svårt att hinna med allt. Hatar att lämna något halvdant men jag gjorde mitt bästa iallafall :)

Nu är vi hemma och tar det lugnt, inväntar BB. Såg att en tjej från södertälje kom in i huset igår, ska bli kul att följa! Gurkan är lika tjurig som vanligt, UT MED HONOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0