lite spänning i vardagen

När jag och Niklas satt och kollade på tv började vi plötsligt känna att det luktade brandrök. Vi gick ut i trappen där det luktade jätte-äckligt och där mötte vi även en granne som var ute och kollade läget. När ingen av oss kunde lokalisera vart det kom i från gick vi in till oss igen och Niklas gick och lade sig... Jag kunde inte släppa lukten och sa att det måste vara något. Och då hörde vi brandkåren. De och ett gäng poliser kom in och började knacka dörr i trappen, jag fick i uppdrag att hålla koll på dörrarna på min våning, kände mig mycket speciell ;)

Det brann ingenstans, vet inte om de hittade vem som orsakat lukten? Stängde dörren och stod i fönstret som ett psyco och tog lite kort istället. Älskar när sånt här spännande händer!







Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0