Tjaaaooo bitcheeeees

Idag börjar jag 12! Underbart skönt, har sovit som en gudinna inatt :) Är typ bajsbrun i ansiktet för Niklas sprayade en brun utan sol spray på mig innan vi skulle sova. Men hellre bajsbrun än skitvit... öhmm...

Vill fortfarande ha en ny klänning till midsommar, helst en vit klänning med lite bohemkänsla. Svårt att hitta. Hittade en jättefin på H&M trend men den kostade 600:- och då blir jag sådär dumsnål. Vi får se hur det blir :)

Ha en bra dag, solen verkar ha tittat fram igen. Attans då kan jag inte kränga paraplyer på jobbet haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men den där fina vi har dååå, eller som vi egentligen inte har. Den vita med blommor och fjärilar längst ner, och banden man knyter på axlarna. Finns som kjol oxå

2011-06-22 @ 19:00:28
URL: http://dearj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0