Läsarantal = noll

Snacka om att statistiken sjunker under sommaren. INTE ROLIGT. Men ni som är här får göra ert bästa för att jag ska orka fortsätta blogga, lite kommentarer kanske? ;)

Idag är det måndag. Regnet smattrar på rutorna. Uppe 6, dödstrött, men är glad att jag slutar 16. Trivs på jobbet, det är som ett andra hem och mina kollegor får agera familj när min är för långt bort :)

Det händer mycket i min familj nu.
Pappa & Helena ska somsagt sälja huset, lillebror Tim har tagit studenten, körkort och flyttar hemifrån den 1 augusti. Läskigt att tiden går så fort!

Ha en jättebra dag, snart är det midsommar, TAGGAD TILL TUSEN UNTZ UNTZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0