"Ful"

Hej snyggingar!

Det gick bra på jobbet idag, men det var ovanligt lugnt för att vara en lördag... Konstigt. Veckan innan lön iofs :)

Ikväll blir det hemma-mys med bästaste killen i hela världen. Har hyrt 2 filmer och köpt massa gott. Ska även försöka fixa layouten lite ikväll, har bestämt mig för att pilla lite med bloggen själv istället.

Haha fick en rolig kommentar i inlägget med ego-bilder. Anonym person som bara skrev "ful". Skrattar bara, vad är det för psykiskt störd människa som skriver i folks bloggar att de är fula? Jag skiter väl i vad DU tycker om mitt utseende, JAG är väldigt nöjd!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilket idiot som lämnar en sån kommentar men du verkar inte ta åt det och det är bra!

2011-06-18 @ 21:27:38
Postat av: Mikaela

Vilken idiot som lämnar en sådan kommentar! Men bra att du inte tar åt dig :)

2011-06-19 @ 09:51:15
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0