dalängsvägen 6

Nu ligger mitt barndomshem (fortfarande familjens hem) ute på hemnet. SHIT vad sjukt det känns! Men det ska ändå bli jätteroligt att de flyttar upp till sthlm, närmre mig :) Mäklaren har fotat fina bilder:









Hall



Kök



Kök



Vardagsrum nere



Vardagsrum nere



Tims rum (mitt gamla)



Veras lekrum



Ena badrummet nere



Matsal



Sovrum uppe



Veras sovrum



Badrum uppe



Badrum uppe



Vardagsrum uppe



Vardagsrum uppe



Övervåning



Bastuhuset


Tonis rum var nog för stökigt att ta kort på :P

Somsagt... kommer sakna detta hus, men inte södertälje!

Kommentarer
Postat av: Robin

Men shit vilket fint hus! Och asgarvar jag kände exakt som du när jag flyttade från Södertälje.

2011-06-10 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0