Stockholmsveckan

Heej bloggen!

Vet inte vart jag ska börja eller sluta? Har haft grymma dagar i visby med underbara tjejer. Har verkligen haft det grymt grymt grymt. Fest morgon till kväll! Så jag är lite sliten nu som ni kanske förstår ;) Är sjukt glad över att jag fick med mig Linda och Malin <3 Det känns som att det har hänt väldigt mycket under våran vistelse där... strömavbrott på hela gotland i flera timmar, amy winehouse död, TRAGEDIN I NORGE osv osv.

Sorry för ett osammanhängande inlägg, är helt slut.

Imorgon börjar jag jobba igen och så fyller jag ju 23 år såklart! Hipp hipp hurraaaaa. Världens tråkigaste dag att fylla år på dock, MÅNDAG och första dagen efter semestern. Men ska fira lite med familjen imorgonkväll och sen med vännerna till helgen eller nästa.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0