ÖNSKEMÅL FRÅN MIG TILL ER KÄRA VÄNNER!

Hej hallå.

Jobbat till 6, sen gick jag förbi pizza hut en sväng och blev bjuden på pizza av Niklas och Felix innan de skulle på nya Harry Potter filmen :) Jag VET att båda grabbarna sitter med uppspärrade ögon och öppna dreglande munnar framför filmen nu (typ en blandning av den häpna katten i reklamen och en annan reklam med massa som dreglar, vet inte vad den är för dock). Själv sitter jag här och läser lite bloggar, finns inget kul att läsa om alls. Vill att fler vänner till mig ska blogga mer! Det är ju de bloggarna jag älskar.

T.EX:

* MALIN FRIBERG - EN BLOGG OM LIVET I LOS ANGELES.
* ANDREA PALMQVIST - ALLT OM DITT LIV OCH INSPIRERANDE BILDER PÅ DINA OUTFITS OCH SECOND HAND KAP.
* ÅSA ERSSON - UPDATE PÅ ALLT TACK?!
* MARTINA MALMSTRÖM (BLOGGA OFTARE!!! MASSA MYSIGA BILDER PÅ ALICIA <3)
* ISABELL GAHLIN (BLOGGA OFTARE, BLAND ANNAT OM LIVET SOM INKÖPARE)
* JOSEFINE CHRISTIERNSSON - SKULLE DRIVA FETASTE STUREPLANSBLOGGEN.


Såååååå. Det skulle bli bästa födelsedagspresenten till mig! Börja blogga!

Puss.

Kommentarer
Postat av: andrea

Haha men söt tjej!

2011-07-28 @ 07:26:39
Postat av: Isabell

Vilken rolig önskan! :)

2011-07-28 @ 07:57:52
Postat av: Malin

okej brus! i'll do it for you ;)

2011-07-28 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0