Hatar UM

Gaaaah! Gick upp astidigt imorse för jag skulle iväg till ungdomsmottagningen i vasastan och hämta nytt recept till mina p-piller. Det skulle vara öppen mottagning till kl 9.30, men typ 8.45 säger de att de inte kan ta emot några fler så vi andra som sitter i väntrummet blir skickade till observatoriegatan som jag inte har någon aning om vart det ligger!!! Så jag tar taxi dit och kommer i tid till deras öppna mottagning. Då kan de inte förnya mitt recept för att jag är där för första gången och de inte har någon journal på mig? Har kunnat förnya förut fast att jag varit första gången någonstans. SUCK.

Så nu måste jag gå imorgon till barnmorskorna på östermalm, lika bra att gå dit nu som är för oss lite "äldre" (fyller ju 23 snart), orkar inte trängas med alla 15-åringar och så får man inte ens hjälp!

Hoppas dagen blir bättre, just nu känner jag mig bara förbannad. Har slösat tid och pengar helt i onödan.

Kommentarer
Postat av: Carina

måste också förnya mitt, blev tipsad om mamma mia på karlavägen av en jobbarkompis. Skulle tydligen vara jätte bra! :)

2011-07-18 @ 20:33:13
Postat av: Tess

Carina: jaa jag har också hört om dem, men barnmorskorna på östermalm är bara 10 minuters promenad från oss :) ses på onsdag! puss

2011-07-18 @ 21:10:27
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0