lchf

Någon som har erfarenhet av den dieten eller vad man ska säga? Low carb high fat. Jag & älskling har testat nu i ca 4 dagar, har fuskat lite med knäckebröd men det måste man väl få! Just nu känner jag mig nästan mer pluffsig haha, känns sjukt onyttigt att trycka i sig hamburgare med massa dressing osv (äter bara sallad till), men tydligen är det det man får äta? Känner att träning skulle vara nice men har varken ork eller pengar till det just nu, till våren kommer jag komma igång med powerwalks men mer än så tror jag inte att det blir faktiskt. Vill inte gå ner speciellt mycket, men min idealvikt är 55-56 kg. Så det är väl ungefär 2 kg jag vill loosa. För att känna mig fin!

Kommentarer
Postat av: elina

men jaaaa jag har erfarenhet, kan lära dig allt jag kan! ;) och LCHF är nog sämsta dieten om ni ska loosa vikt snabbt! Kör på lågkalori istället, dvs fettsnålt och drick massa massa vatten och gå promenader. 2 kg grejar du på ett par veckor!

2011-01-13 @ 02:02:34
URL: http://elinaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0