världens bästa

Åh, är så lyckligt lottad som har Niklas. Jag nämde snabbt att jag kanske skulle ta ett bad och vips så var han uppe och tappade upp ett skumbad till mig med tända ljus och lugn musik. Och så blev jag serverad ett glas vitt vin med isbitar i. LYCKLIG är ordet <3

Idag har jag varit på stan bland alla hetsiga människor och försökt leta partyoutfit. Kom hem med en topp och 2 kjolar, allt i härliga färger och mönster, ni vet sånt som är så lätt att matcha, not ;) Får se vad det blir.

Tjejkvällen hos mig är inställd också, av typ 32 pers slutade det med att 3 kunde komma. Haha, jag tror jag hädanefter håller mig till att bli bortbjuden själv. Visst att man har otur ibland att folk inte kan komma, men det är ALLTID flera stycken man får sms:a flera ggr för att få svar ifrån, det borde vara självklart att man svarar JA eller NEJ såfort man vet... jaja, ikväll blir det party hur som helst!


Kommentarer
Postat av: sara

svar: ja, visst är den! min älsklingsmugg. :)

2011-02-12 @ 18:37:30
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om inte jag var på bröllop hade jag varit på plats i din lya!!

2011-02-13 @ 16:29:22
URL: http://www.foffia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0