glashuset reunion

Tja babes!

Idag ska jag jobba på H&M vid hötorget och direkt efter det ska jag möta upp "det gamla" glashuset-gänget. Alltså de som var med samtidigt som mig och öppnade vero moda/jack & jones i glashuset på drottninggatan. Har saknat alla väldigt mycket. Flera har jag självklart hållit kontakten med, men inte alla.

Får se hur sent det blir, jag vet ju att Jossans vita månad slutar IDAG, så det kan bli kul... ;)

Känns lite halvsegt att Niklas går upp 03.00 flera dagar den här veckan för att jobba och jag kommer typ komma hem då? Yeah yeah.

Ha en bra dag <3



Jossan, jag och Bellisen för något år sen. Då hade både jag och Jossan brunt hår. Och nu har Bella det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0