en dag som idag som idag som idag











Haha, har inte riktigt sådär slät hy egentligen men det finns ju appar som gör under ;)

Idag har jag haft en bra dag trots allt. Var på sergelg.1 och körde lager hela dagen med härliga människor. Sorry att jag förpestar bloggen med negativitet och depp men bloggen är JAG rakt igenom så det får ni räkna med. Jag ÄR stark och klarar av att vara ensam, men det är fan inte kul! Speciellt när man inte har något att säga till om, det är bara att gilla läget liksom...

Längtar till helgen, då ska jag & baby gå ut och äta och på lördag ska vi fira Åsa. Tror jag unnar mig en ledig helg, vill bara njuta nu, det är jag värd... och lite mindre pengar gör inte så mycket då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0