eat pray love

Riktigt bra film, romantisk, sorglig och rolig. Allt i ett :) Ska kolla på nästa om ett tag, måste försöka piggna till lite bara, somnade i soffan flera ggr. En positiv sak är att Niklas kanske kommer hem på fredag istället för på måndag, hoppas (men inte för mkt).

En annan sak jag tänkt på är att jag MÅSTE sluta shoppa så mycket. Min  garderob svämmar bokstavligen talat över och jag har inte råd att handla så mycket som jag gör. Nej, nu ska jag börja fynda i min egna garderob och komma på roliga kombinationer. Ska ju trots allt till london i maj och då vill jag ju shoppa järnet ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan gärna shoppa i din garderob! Du har så mkt snyggt!

En fråga igen, har du tänkt sälja dina zebra skor? :) haha <3

2011-02-28 @ 19:58:07
URL: http://Photos_words.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0