<3 dag 6

Min dag:

9.15 - RIIING RIIING! Upp och hoppa, dags för jobb! Så fort jag slog upp ögonen imorse insåg jag vilken dag det var, söndag = ångest = Niklas ska åka.

Gjorde iordning mig på en timme och sa hejdå till min prins. Solen sken när jag kom ut och allt kändes helt okej ändå. Möttes av härliga människor på jobbet och dagen flöt på rätt snabbt. Köpte cigg på lunchen, kände att jag fick "unna mig det".

17.30 var det dags att bege sig hemåt... kändes skönt men samtidigt inte. Visste att jag skulle mötas av en tom lägenhet. Handlade lite godis och kaffe på affären, kvällen säkrad. Satte nyckeln i låset och BOOM! AJ, vad fan var det?!??! Ensamheten kom som en käftsmäll. Började tokgråta! Lägenheten var städad, allt var perfekt. Istället för att bli glad så blev jag ännu mer ledsen, det kändes som att Niklas städat bort sig själv.

Nu känns allt bra igen, jag har ätit mitt godis och kollat på solsidan. Tänk vad kärlek kan göra med en! Från superlycklig till megadeppig på 1 sekund, crazy, but that's why we like it!



Muffin låg nerbäddad i sängen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad söt han är som bäddar ner "muffin" i sängen åt dig =)

2011-02-21 @ 08:44:33
URL: http://januarylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0