Tränings-tessan

Hej babes. Veckan rullar vidare och idag är det..... TORSDAG! :) Vilket betyder? Att imorgon är det fredag! Yey. Dricker kaffe som vanligt, älskar kaffe på morgonen, skulle inte klara mig annars. Måste snart jalla mig iväg till jobbet, blir nog en promenix idag igen. Känner att jag varit riktigt duktig med mina promenader till jobbet faktiskt. Sen mitten av maj (när jag var pank efter london och inte kunde köpa busskort) har jag gått nästan varje dag till och från jobbet. Från gärdet till hötorget. Visst jag har väl köpt någon remsa hit och dit, men mest för att jag ska kunna åka hem på natten och så. MEN! Tyvärr räcker inte det som träning, så jag ska köpa kort på friskis hade jag tänkt. Vet inte när jag ska ha råd med det, men förhoppningsvis nästa månad :)

Ha en bra torsdag! Är så glad att ni kommenterar. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som promenerar :D

2011-08-18 @ 09:18:31
URL: http://dearj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0