Stackars lilla mig

Buhuuuuu jag mår verkligen inte bra ;( Gick till jobbet och var där i 7 timmar, sen pallade jag inte mer, så fick gå hem 3 timmar innan jag egentligen skulle sluta. Hade en såndär låååång dag idag annars, inte lämpligt när man står och hostar som en galning i kassan och inte kan prata. Nu sitter jag hemma och svettas. Skulle sova middag med Niklas efter jobbet men hostade ihjäl mig så gick upp istället. Han sov ialla fall gott i några timmar :)))) Har druckit thé, duschat, tagit ipren, hostmedicin, allergitabletter, nåt mer man kan knapra som jag inte känner till? Är asgnällig jag vet men är nästan aldrig sjuk så när jag väl blir det är det SYND OM MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0