Mystisk dag

Dagen började bra men sen gick det bara utför... Känner mig alltid sjuk (seg hela dagen, hes, trött, hängig) när jag börjar 12 haha, tror det är bättre för mig att gå upp tidigt och sluta tidigt. Har varit irriterad hela dagen, massa småsaker egentligen men som bara byggs på och gör en riktigt sur tillslut. Surandet fortsatte hemma och nu ligger Niklas och sover. Kul jul. Jaja en ny dag imorgon och då ska jag inte låta något förstöra min dag :)

Kollade på livet på BB ikväll som jag alltid gör på onsdagar kl 21. ÅHHHH blir så bebis-sugen så att jag dör. Tänk att få upp den lille/lilla i famnen och börja titta efter drag som liknar ens egna eller pappans :) Att få bestämma namn och att börja leva ett litet mysigt familjeliv <3 Längtar men det är långt kvar känns det som.

Hoppas att ni mår bra där ute!

PS! Hur kan man säga nej till att runda upp 1 kr till UNICEF? Snälla kan någon svara mig! Fattar inte vad den kronan ska räcka till annars? 2 jenka på kiorren eller? Usch...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

stod bakom en dam på lindex för ett tag sedan, hon hade päls och var riktigt "snorkig" hon tackade nej till att runda upp:/ tror alla i kön och i kassan tappade hakan, blev riktigt förbannad.. jäkla typer det finns :/

2011-08-17 @ 22:33:44
URL: http://alexsandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alex: haha ja men vet inte vad man ska säga??? Jag blir helt ställd okej ba "okeeeeej.........". vad är det för fel på människor? :( jaja tur att vi har lite innanför pannpenet ialla fall <3

2011-08-17 @ 22:40:43
Postat av: Tess

Det var från mig såklart :)

2011-08-17 @ 22:41:07
URL: http://modefasoner.blogg.se/
Postat av: Camilla

Var i Sthlm idag inne på H&m, stod i kassan och betalade och i kassan bredvid hörde jag kassörskan fråga en tjej ''Vill du runda upp 1 krona till UNICEF?'' ''Näe'' svarade hon. Blev helt PAFF när jag hörde det. Det måste vara höjden av snålhet. Finns inte en enda bra anledning till att man inte ska runda upp. Äckliga människor det finns.

2011-08-18 @ 12:24:45
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha då har man ju något seriöst fel... Har man inte råd med en kr så ska man nog inte vara ute på stan o handla överhuvudtaget, o är man så jäkla snål så borde man enligt någon slags lag inte heller få vistas ute. Samtidigt så komiskt, jag hade ju haft svårt att hålla mig för skratt... URSÄKTA MEN VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ DIG DIN SNÅL piiiiiiiiiiiiiiiiip???

2011-08-18 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0