min tur att skina

WOHO idag är jag ledig och det är sol. Eller är det? Lite molnigt men jag ska pressa ändå, måste komma ikapp alla bruna jäklar!

Har även bokat frisören idag, det är lika bra. Sen ska jag PÅ RIKTIGT aldrig mer experimentera med mitt hår. Hoppas jag blir nöjd bara...

Och idag är det exakt 1 vecka kvar tills jag och Martina åker till london! Har redan resfeber men det kommer bli grymt roligt. Drömde att jag var där inatt och var riktigt shoppingsugen, kommer nog gå bananas där. Speciellt inne på primark haha ;)

OCH EN TILL GREJ! IDAG FYLLER ALICIA 1 ÅR <3 Lilla prinsessan har blivit stor, det är helt sjuk vad detta år har gått fort. Så grattis till Alicia och hennes stolta föräldrar Martina & Kevin <3

Haha nu har jag nog babblat klart för ett tag... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0