Friiiidddaaayyy I'm in love

Godmorgon käraste bloggen. Efter 5 timmars sömn (eller ska vi säga 4 timmars efter alla uppvaknanden?) sitter jag här med en kaffe i hand. Känner mig helt okej ändå :) Redo för en rolig fredag på jobbet och sen ska jag försöka ta mig till träningen! Det är alltid mycket svårare att komma iväg själv, men ibland måste man ju!

Ikväll ska jag packa min väska för 1 vecka,
ska nämligen bo i södertälje lör-lör för mina föräldrar åker till paris. Så jag ska vara barnvakt åt mina bröder, 15 och 19 år haha ;) Det kommer bli mysigt men jobbigt att pendla och jag kommer sakna mitt hem såååå mycket <3

Vad gör ni idag? Helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0