vinden har vänt

Tjoho alla fina läsare! Solen skiner idag, härligt va? Jag känner mig väldigt glad. Är ledig, har bara tagit det lugnt och städat lite i lägenheten hittills. Om några timmar kommer min babe hem och ikväll ska jag på bio med Åsa tror jag. Har ni sett "i rymden finns inga känslor"? Dålig/bra?

Imorgon och på fredag ska vi sova hos Niklas föräldrar på söder, vi ska nämligen vara kattvakter till deras vilda bengaler haha. På fredag har vi bjudit in till middag där också!

PUSS.



Bild från drakbåtsrodden 2007.



Miss posergirl hade färgat håret brun/rött förra hösten. Undrar vart mitt halsband tagit vägen?



En sen natt/tidig morgon på neu när det fanns. Lånar brillor av någon?



Mysig vattenpipa-ring hemma hos Tessan när hon fyllde 20.



Jag år 2008 i min fina mössa från monki.

Dessa bilder har ingenting med inlägget att göra. Eller jo, de gör mig glad och inlägget handlar om GLÄDJE. Ska köra på fler inlägg med gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0