tankar...

Har varit hemma från jobbet idag. Kände mig dålig igår och inatt har jag haft feber och mått skit. Nu är jag dock på bättringsvägen så jag och baby ska iväg och käka lite gott på fridays :) Känner mig sjukt deppig emellanåt, är det höstdepp eller nåt annat? Det är en fråga...

Ska försöka skärpa till mig ialla fall, och hitta på mer saker med mina vänner. Jag får ju faktiskt skylla mig själv om jag känner mig ensam eftersom att jag inte direkt är den bästa på att höra av mig till folk.

Hoppas att ni har en bra onsdagskväll. Förra sommaren var onsdagar de bästa partydagarna i veckan för mig <3 Men nu hänger jag ju inte på laroy längre så det har inte blivit så mycket fest på onsdagar i år...

JAJA, vilket svammel. Puss.


Kommentarer
Postat av: linda

d e inge svamel, känner likadant ibland. blää ledsen för ingenting...men som du skrev man e kanske inte bäst på att vara social.

du ska veta att du alltid kan höra av dig om du bara vill hänga, kolla film lr gå ut! :) haha hoppas du blir lite gladare av d ialf!

sanrt london! då får vi lite kul i höstmörkret som e påväg! puss på dig fina du!

2010-09-01 @ 19:09:41
URL: http://lindaedling.blogspot.com
Postat av: Anonym

hallå pluttan, du, äter du ppiller eller så? tänkte om det kan vara dom som spökar? när jag bytte till en annan sort mådde jag mycket bättre. blev mindre deppig osv.. isåfall tycker jag du ska testa om det är så att du blir lite deppig då och då. kan vara värt att prova! pöz/harry

2010-09-01 @ 19:51:04
Postat av: Blogspot

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 08:42:03
URL: http://blogspot.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0