love lift us up

Hej darlings. Idag har jag jobbat i 4 timmar och det är väl typ det. Har varit lite ledsen också, vill jobba varje dag typ! Så frustrerande att jag inte kan det. På söndag ska jag få testa på att jobba på Fridas mammas café ialla fall, spännande :) Så jäkla snällt att låta mig testa på det! Kan vara ett bra extrajobb kombinerat med h&m. Fick pannkakor av min älskling till middag som tröst. Är så glad att han finns och bryr sig <3 Imorgon fyller Niklas pappa 44 år, så vi ska dit och fira honom!











Bilder jag tog förra hösten/vintern en kväll i vår vackra huvudstad.


Kommentarer
Postat av: Bella

fina bilder!! Vi måste gå o fika snart :)

2010-10-19 @ 21:38:30
URL: http://gahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0