h&m lidingö

Hej fina ni.

Idag har jag haft min första upplärningsdag på H&M i lidingö centrum. Det gick mycket bra, över förväntan! Personalen var trevlig och välkomnande, helt annan stämning än vad man är van vid. Jag fick stå i kassan nästan hela dagen, massor att lära mig, nya rutiner osv, men jag lärde mig fort och fick beröm. Tyckte även kunderna var hur trevliga som helst, de uppskattade verkligen servicen man gav och var pratglada. Vill komma in så snabbt som möjligt i h&m-tänket, känner mig lite efterbliven när jag måste fråga om allt och inte vet hur morgonrutinerna går till osv, jag gillar att ha kontroll. Det ska bli kul att komma dit imorgon igen och få lära mig nya saker :)

Imorgon efter jobbet ska vi ha tjejmiddag hos Camila som har kommit hem från barcelona. ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0